Нора Недкова се разходи по червения килим на Кан

Плеймейтката Нора Недкова стана част от световната премиера на френския филм Everything Went Fine на режисьора Франсоа Озон. Това се случи в рамките на най-големия международен кинофестивал в света – този в Кан.

Българката бе част от бляскавото преминаване по червения килим за представянето на заглавието, като се щракна с популярната филмова звезда Софи Марсо на гранде събитието. „Момиче на Джеймс Бонд 007“, написа Недкова към снимката си с 54-годишната авторка на „Говори ми за любов“.

Снимка: Инстаграм

За да влезе в локация на Кан, момичето, което широката публика у нас помни предимно със словесните й престрелки между с гримьора Кулагин, е получило „здравно разрешително“, издадено специално за целите на фестивала. Това се налага заради световната пандемия от COVID-19, като всички гости на събитията трябва да са или ваксинирани граждани на ЕС, или да представят негативен тест за коронавирус на не повече от 48 часа.

Междувременно Everything Went Fine се радва на положителни отзиви от пресата след представянето си в сряда вечерта. Проектът на Озон поставя на дневен ред неедна болезнена за обществото тема, разказана чрез способите и на семейната драма. Филмът му е базиран на един от последните романи на неговата покойна сътрудничка Еманюел Бернхайм, в който тя разказва за трудната си връзка със своя баща. В образа на писателката, която почина през 2017 г., влиза именно Марсо. Във филма тя трябва да вземе решение, свързано с желанието на баща й да бъде евтанизиран вследствие на частична парализа, причинена от инсулт. Отношенията помежду им обаче далеч не са гладки извън темата за противоречивото прекратяване на живота. Бащата на Бернхайм във филма – колекционерът Андре (Андре Дюсолие), често е представян като егоистичен персонаж, който създава семейство, за да влезе в буржоазните традиции за брак, но не спира да води открито живот като хомосексуалист.

Кадър от филма

Everything Went Fine задържа зрителя пред големия екран с добрата динамика в монтажа, както и с целеустремеността си да представи историята като такава без непременно да търси нравоучение и отговори на големите морални и етични проблеми, които поставя, смятат от престижното издание The Hollywood Reporter.

СПОДЕЛИ НОВИНАТА!